Reklamacja

Klient reklamujący obuwie jest zobowiązany odesłać wraz z załączonym
formularzem reklamacyjnym /userdata/public/assets//Formularz%20reklamacyjny.pdf
i dowodem zakupu wadliwe obuwie na koszt Kupującego na adres sklepu:

Nicole Shoes Łódź
Ul. Piotrkowska 317, lokal 14
93-035 Łódź
Telefon kontaktowy: 501742221
E-mail: nicoleshoeslodz@gmail.com

Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane najlepiej w sztywnym opakowaniu.

Pozostałe informacje dotyczące reklamacji:

  1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe.
  2. Sprzedawca - Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. Klient, reklamujący obuwie z tytułu rękojmi, jest zobowiązany odesłać wraz z załączonym dowodem zakupu wadliwe obuwie na koszt Sprzedawcy na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317, lokal 14, 93-035 Łódź. Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane najlepiej w sztywnym opakowaniu. Czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.
  4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu szkody, który należy spisać przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.
  5. Sklep zobowiązuje się ustosunkować do pisemnej reklamacji Klienta w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
  6. Sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje Klientowi inne, dostępne obuwie lub zwróci równowartość ceny produktu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl