Regulamin
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy www.nicoleshoeslodz.pl, nazywany w dalszej części Regulaminu Sklepem jest własnością firmy Nicole Wszystko dla Dzieci Anna Klepacz, ul. Maćka z Bogdańca 16c m.15, 92-434 Łódź, NIP: 728 - 012 - 89 - 56, REGON: 472239066, numer konta bankowego: Bank Millennium 81 1160 2202 0000 0003 7330 4719.
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Do poprawnego dokonywania zakupów konieczna jest przeglądarka internetowa z opcją przeglądania grafiki.
- Sklep internetowy www.nicoleshoeslodz.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT), wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
Wiążąca dla Stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które podawane są oddzielnie. - Do każdej transakcji sklep wystawia dokument sprzedaży.
- Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sklepu.
- Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie.
- Sklep ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
Oferta
- Produkty prezentowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Niektóre artykuły w Sklepie to pojedyncze modele. Istnieje ryzyko, że produkt zostanie zakupiony przez innego Klienta w czasie kiedy dany Klient kontynuuje zakupy. Jeżeli po złożeniu zamówienia zaistnieje sytuacja i zamówione obuwie będzie niedostępne w magazynie sklepu, to Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu i podejmuje decyzję o sposobie dalszego postępowania.
- Udzielone rabaty nie łączą się z promocjami, przecenami oraz wyprzedażami.
Płatność i Wysyłka
- Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i potwierdzenie kliknięciem na opcję "potwierdź zamówienie".
Przyjęcie przez sklep www.nicoleshoeslodz.pl zamówienia potwierdzane jest drogą e-mailową. - Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki wyliczane według wagi paczki, ilości produktów, wartości zamówienia i wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
- Sklep umożliwia następujące formy płatności za zamówione produkty:
- Przedpłata przelewem na konto bankowe: Bank Millennium 81 1160 2202 0000 0003 7330 4719.
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
- Poprzez bramkę płatniczą PayPro S.A., oferującą m.in. formę płatności blik.
- Za pobraniem - płatne przy odbiorze przesyłki u kuriera lub w paczkomacie (wyłącznie na terenie Polski).
- Gotówką w przypadku odbioru osobistego w sklepie na ul. Piotrkowskiej 317, lokal 14, 93-035 w Łodzi. - Sklep oferuje darmową wysyłkę do paczkomatu firmy przewozowej InPost.
- Odbiór osobisty zamówień należy zrealizować w przeciągu 2 dni roboczych, w godzinach otwarcia sklepu (pon.-pt.: 10:00-18:00, sob.: 10:00-15:00).
Ponadto wszystkie powyższe dane potrzebne do sfinalizowania transakcji podane są również w wysyłanym automatycznie e-mailu.
- Zamówienia z opcją płatności - przedpłata - realizowane będą po potwierdzeniu wpływu należności na konto sklepu.
W momencie złożenia zamówienia w tym trybie następuje rezerwacja towaru na potrzeby realizacji zamówienia.
Przy zadeklarowaniu przedpłaty zamówienie nieopłacone w ciągu 2 dni będzie anulowane. - Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
- Oferowane przez Sklep produkty wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie.
- Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon.
- Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Klienta - należy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia.
- Sklep nie realizuje zamówień, które nie zawierają wszystkich wymaganych danych lub są one niepoprawne.
- Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub nie pełnie wypełnionych formularzy zamówienia.
- Chwilą zawarcia umowy jest przyjęcie zamówienia przez sklep.
- Klient ma prawo dokonać zmiany w zamówieniu włącznie z całkowitą rezygnacją do momentu wysłania towaru.
Zmiany można dokonać przez e-maila na adres sklepu: nicoleshoeslodz@gmail.com , a rezygnacji z zamówienia poprzez przesłanie drogą e-mailową oświadczenia o odstąpieniu od umowy. - Wprowadzane zmiany mogą wydłużyć czas realizacji zamówienia.
Koszty i czas przesyłki
- Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki wyliczane według wagi paczki, ilości produktów, wartości zamówienia i wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
Na Państwa życzenie zakupiony towar może zostać przesłany firmą kurierską Inpost w wybrane miejsce dostawy, na terenie Polski.
Koszt wysyłki może wynieść odpowiednio:
- paczka pobraniowa dostarczona za pośrednictwem kuriera - 24 PLN - przy wybraniu formy dostawy kurier pobranie,
- paczka pobraniowa dostarczona do paczkomatu - 22 PLN - przy wybraniu formy dostawy paczkomat pobranie,
- paczka dostarczona za pośrednictwem kuriera - 21 PLN - przy wybraniu formy dostawy kurier. - Zadeklarowany przez firmę kurierską Inpost czas dostarczenia przesyłki wynosi 2 dni robocze. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy powstałe z winy firmy kurierskiej Inpost.
- Sklep zobowiązuje się do nadawania paczek dokładnie zabezpieczonych. Jednakże w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych paczki lub prób otwierania należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności Kuriera.
- W przypadku przesyłek zaginionych, zwrot równowartości zamówienia może być dokonany po ustaleniu faktycznych losów przesyłki. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wg. regulaminu firmy Inpost wynosi do 30 dni.
Reklamacje
- Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe.
- Sprzedawca - Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Klient, reklamujący obuwie z tytułu rękojmi, jest zobowiązany odesłać wraz z załączonym dowodem zakupu wadliwe obuwie na koszt Sprzedawcy na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317, lokal 14, 93-035 Łódź. Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane najlepiej w sztywnym opakowaniu. Czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.
- Klient reklamujący obuwie jest zobowiązany odesłać wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym
/userdata/public/assets//Formularz%20reklamacyjny.pdf i dowodem zakupu wadliwe obuwie na koszt Kupującego na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317, lokal 14, 93-035 Łódź. Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane najlepiej w sztywnym opakowaniu. - Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu szkody, który należy spisać przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.
- Sklep zobowiązuje się ustosunkować do pisemnej reklamacji Klienta w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
- Sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje Klientowi inne, dostępne obuwie lub zwróci równowartość ceny produktu.
Zwroty
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz .U. 2014r. poz 827 ze zm.) Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość składając na adres Sklepu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od otrzymania produktów objętych umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą e-mailową przed jego upływem.
- W razie odstąpienia od umowy umowa, uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Zwracany towar prosimy odsyłać razem z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu /userdata/public/assets//Formularz%20zwrotu.pdf na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317 lokal 14, 93-035 Łódź.
- Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu.
- Sklep zobowiązuje się w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy równowartość zwracanych produktów.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest firma Nicole Wszystko dla Dzieci Anna Klepacz, ul. Maćka z Bogdańca 16c m.15, 92-434 Łódź, NIP: 728 - 012 - 89 - 56, REGON: 472239066. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną pod numerem 501-742-221 lub mailową - nicoleshoeslodz@gmail.com.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Postanowienia Końcowe
- Produkty prezentowane na stronach sklepu www.nicoleshoeslodz.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert za pomocą sieci elektronicznej.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu w sklepie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą pod numerem telefonu: +48 501 - 742 - 221 w godzinach: 9 - 18.