Regulamin

Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.nicoleshoeslodz.pl, nazywany w dalszej części Regulaminu Sklepem jest własnością firmy Nicole Wszystko dla Dzieci Anna Klepacz, ul. Maćka z Bogdańca 16c m.15, 92-434 Łódź, NIP: 728 - 012 - 89 - 56, REGON: 472239066, numer konta bankowego: Bank Millennium 81 1160 2202 0000 0003 7330 4719.
  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Do poprawnego dokonywania zakupów konieczna jest przeglądarka internetowa z opcją przeglądania grafiki.
  3. Sklep internetowy www.nicoleshoeslodz.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.
  4. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT), wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
    Wiążąca dla Stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
    Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które podawane są oddzielnie.
  5. Do każdej transakcji sklep wystawia dokument sprzedaży.
  6. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sklepu.
  7. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie.
  8. Sklep ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

Oferta

  1. Produkty prezentowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Niektóre artykuły w Sklepie to pojedyncze modele. Istnieje ryzyko, że produkt zostanie zakupiony przez innego Klienta w czasie kiedy dany Klient kontynuuje zakupy. Jeżeli po złożeniu zamówienia zaistnieje sytuacja i zamówione obuwie będzie niedostępne w magazynie sklepu, to Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu i podejmuje decyzję o sposobie dalszego postępowania.
  3. Udzielone rabaty nie łączą się z promocjami, przecenami oraz wyprzedażami.

Płatność i Wysyłka

  1. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i potwierdzenie kliknięciem na opcję "potwierdź zamówienie".
    Przyjęcie przez sklep www.nicoleshoeslodz.pl zamówienia potwierdzane jest drogą e-mailową.
  2. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki wyliczane według wagi paczki, ilości produktów, wartości zamówienia i wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
  3. Sklep umożliwia następujące formy płatności za zamówione produkty:
    - Przedpłata przelewem na konto bankowe: Bank Millennium 81 1160 2202 0000 0003 7330 4719.
    - Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
    - Poprzez bramkę płatniczą PayPro S.A., oferującą m.in. formę płatności blik.

    - Za pobraniem - płatne przy odbiorze przesyłki u kuriera lub w paczkomacie (wyłącznie na terenie Polski).

    - Gotówką w przypadku odbioru osobistego w sklepie na ul. Piotrkowskiej 317, lokal 14, 93-035 w Łodzi.
  4. Sklep oferuje darmową wysyłkę do paczkomatu firmy przewozowej InPost.
  5. Odbiór osobisty zamówień należy zrealizować w przeciągu 2 dni roboczych, w godzinach otwarcia sklepu (pon.-pt.: 10:00-18:00, sob.: 10:00-15:00).

Ponadto wszystkie powyższe dane potrzebne do sfinalizowania transakcji podane są również w wysyłanym automatycznie e-mailu.

  1. Zamówienia z opcją płatności - przedpłata - realizowane będą po potwierdzeniu wpływu należności na konto sklepu.
    W momencie złożenia zamówienia w tym trybie następuje rezerwacja towaru na potrzeby realizacji zamówienia.
    Przy zadeklarowaniu przedpłaty zamówienie nieopłacone w ciągu 2 dni będzie anulowane.
  2. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
  3. Oferowane przez Sklep produkty wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie.
  4. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon.
  5. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Klienta - należy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia.
  6. Sklep nie realizuje zamówień, które nie zawierają wszystkich wymaganych danych lub są one niepoprawne.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub nie pełnie wypełnionych formularzy zamówienia.
  8. Chwilą zawarcia umowy jest przyjęcie zamówienia przez sklep.
  9. Klient ma prawo dokonać zmiany w zamówieniu włącznie z całkowitą rezygnacją do momentu wysłania towaru.
    Zmiany można dokonać przez e-maila na adres sklepu: nicoleshoeslodz@gmail.com , a rezygnacji z zamówienia poprzez przesłanie drogą e-mailową oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  10. Wprowadzane zmiany mogą wydłużyć czas realizacji zamówienia.

Koszty i czas przesyłki

  1. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki wyliczane według wagi paczki, ilości produktów, wartości zamówienia i wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
    Na Państwa życzenie zakupiony towar może zostać przesłany firmą kurierską Inpost w wybrane miejsce dostawy, na terenie Polski.

    Koszt wysyłki może wynieść odpowiednio:
    - paczka pobraniowa dostarczona za pośrednictwem kuriera - 24 PLN - przy wybraniu formy dostawy kurier pobranie,
    - paczka pobraniowa dostarczona do paczkomatu - 22 PLN - przy wybraniu formy dostawy paczkomat pobranie,
    - paczka dostarczona za pośrednictwem kuriera - 21 PLN - przy wybraniu formy dostawy kurier.

  2. Zadeklarowany przez firmę kurierską Inpost czas dostarczenia przesyłki wynosi 2 dni robocze. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy powstałe z winy firmy kurierskiej Inpost.
  3. Sklep zobowiązuje się do nadawania paczek dokładnie zabezpieczonych. Jednakże w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych paczki lub prób otwierania należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności Kuriera.
  4. W przypadku przesyłek zaginionych, zwrot równowartości zamówienia może być dokonany po ustaleniu faktycznych losów przesyłki. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wg. regulaminu firmy Inpost wynosi do 30 dni.

Reklamacje

  1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe.
  2. Sprzedawca - Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. Klient, reklamujący obuwie z tytułu rękojmi, jest zobowiązany odesłać wraz z załączonym dowodem zakupu wadliwe obuwie na koszt Sprzedawcy na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317, lokal 14, 93-035 Łódź. Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane najlepiej w sztywnym opakowaniu. Czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.
  4. Klient reklamujący obuwie jest zobowiązany odesłać wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym 
    /userdata/public/assets//Formularz%20reklamacyjny.pdf i dowodem zakupu wadliwe obuwie na koszt Kupującego na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317, lokal 14, 93-035 Łódź. Obuwie powinno być czyste, suche, odesłane najlepiej w sztywnym opakowaniu.
  5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu szkody, który należy spisać przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.
  6. Sklep zobowiązuje się ustosunkować do pisemnej reklamacji Klienta w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
  7. Sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje Klientowi inne, dostępne obuwie lub zwróci równowartość ceny produktu.

Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz .U. 2014r. poz 827 ze zm.) Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość składając na adres Sklepu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od otrzymania produktów objętych umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą e-mailową przed jego upływem.
  2. W razie odstąpienia od umowy umowa, uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  3. Zwracany towar prosimy odsyłać razem z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu /userdata/public/assets//Formularz%20zwrotu.pdf na adres sklepu: Nicole Shoes Łódź, ul. Piotrkowska 317 lokal 14, 93-035  Łódź.
  4. Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu.
  5. Sklep zobowiązuje się w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy równowartość zwracanych produktów.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.                                                      
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.
  8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest firma Nicole Wszystko dla Dzieci Anna Klepacz, ul. Maćka z Bogdańca 16c m.15, 92-434 Łódź, NIP: 728 - 012 - 89 - 56, REGON: 472239066. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
    ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    - umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    - ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz 
    - prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    - w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną pod numerem 501-742-221 lub mailową - nicoleshoeslodz@gmail.com.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Postanowienia Końcowe

  1. Produkty prezentowane na stronach sklepu www.nicoleshoeslodz.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert za pomocą sieci elektronicznej.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu w sklepie.

W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą pod numerem telefonu: +48 501 - 742 - 221 w godzinach: 9 - 18.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl